fbpx

Millise tulemuse toob autotmaatne sotsiaalmeedia reklaam? Vaatame näiteid

Töökuulutus tööportaalis toob tulemuse, kuid kui soovid saada töökuulutusele suurema nähtavuse, mis annaks sulle suurema valiku kandidaate, siis tasub mõelda ka töökuulutusel lisateenuste lisamisele. Tänases blogipostituses toome välja statistika töökuulutustele koos automatiseeritud sotsiaalmeedia lahendusega.

Sõna >Lisateenus> võib olla algselt hirmutav, sest see tähendab väikest lisainvesteeringut lisaks töökuulutusele ja seetõttu mõistame, kui vajad selle kohta rohkem infot ning mingil määral ka tõestust, et lisainvesteering toob sinu jaoks parima tulemuse.

Aga enne kui jõuame statistika ja graafikuteni, vaatame lühidalt üle, mis teenusega on tegu.

Automaatse reklaamiga suurendad oma töökuulutuse nähtavust kõige populaarsemates sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagram, Google)​. Teenus toimib täielikult automaatselt ning ei vaja sinult eelnevat sotsiaalmeedia kogemust​, sest meie turundajad ja IT spetsialistid on teinud kogu töö sinu eest ära!

Vaatame töökuulutust, millele oli juurde lisatud automaatne sotsiaalmeedia lisateenus 50€ eelarvega:

Antud töökuulutuse reklaami näitamiste arv meie levikanalites oli kokku 14 458. Kokku sai töökuulutus 1178 vaatamist.

Vaatame töökuulutust, millele oli juurde lisatud antud lisateenus 100€ eelarvega:

Antud töökuulutuse reklaami näitamist arv meie levikanalites oli kokku 33 353. Kokku sai töökuulutus 2223 vaatamist.

Nagu näha on võimalik ka väiksema eelarvega saavutada ülihea tulemus ning anda töökuulutusele suurem nähtavus. 

Kui sulle meeldis see, mida sa nägid, siis uuri automaatse sotsiaalmeedia reklaam kohta rohkem siin.