Kui ettevõttel on eesmärk kiiresti ja tõhusalt täita mitu ametikohta tuleb käik sisse lükata strateegilisema värbamise poole, et kõnetada suur hulk inimesi korraga. Tänapäeva konkurentsitihedal tööturul peavad ettevõtted olema loovad ja strateegilised, et meelitada ligi parimaid talente.
Selgita välja eesmärgid ja vajadused
Enne kui alustad värbamisprotsessiga, on oluline mõista selgelt oma ettevõtte eesmärke ja vajadusi. Kasvav nõudlus uute projektide või äri laienemise tõttu võib tuua kaasa kiire vajaduse uute töötajate järele.
Loo atraktiivne töökuulutus
Investeeri aega ja ressursse, et koostada selge ja atraktiivne töökuulutus. Kasuta sõnastust, mis peegeldab ettevõtte kultuuri ja pakutavaid hüvesid. Selgita väljaõppe võimalusi, karjääriarengut ja teisi eeliseid, mis muudavad sinu ettevõtte atraktiivseks potentsiaalsetele kandidaatidele.
Kasuta sotsiaalmeediat
Sotsiaalmeedia platvormid on tänapäeval võimsad tööotsijate ligimeelitamise vahendid. Postita töökuulutus sotsiaalmeediasse. CV.ee pakub ainulaadset võimalust viia töökuulutus sotsiaalmeedia kõige populaarsematesse kanalitesse. Viime sinu töökuulutuse kõige laiema võrgustikuga kanalitesse (Facebook, Instagram, Google). Antud lahendus aitab sul jõuda 5x suurema sihtrühmani. Teenuse kohta saad rohkem uurida siin.
Rakenda tööandja brändingut
Tugev tööandja bränding on oluline, eriti massivärbamise korral. Taga, et sinu ettevõtte maine ja väärtused oleksid avalikkusele teada, sest see aitab kaasa usalduse ja huvi kasvule.
Kasuta töömesside ja karjäärimesside võimalusi
Osalemine töömessidel või karjäärimessidel võib olla suurepärane võimalus kohtuda suure hulga kvalifitseeritud kandidaatidega ühekorraga. See annab neile võimaluse tutvuda ettevõttega lähemalt ja luua otsekontakti.
Kasuta välise värbaja abi
Väline värbaja aitab sul jõuda suurema hulga inimesteni. Lisaks saab valine värbaja aidata sul teha vastavalt sinu soovidele näiteks eelvaliku kandidaatide seas, kes võiksid otsitavale ametikohale sobida. Eelvalik baasiga sobib klientidele ametikohtade täitmisel, kus on tõenäosus haarata keskmisest rohkemate kandidaatide tähelepanu (alates 50 ja enam kandidaadist) ja kus valikuprotsessi suurim raskuskese on kandidaatide esmase sobivuse hindamisel. Uuri CV-Online värbamisteenuste kohta rohkem siin.
Kasuta soovitussüsteemi
Olemasolevad töötajad on sinu ettevõtte parimad saadikud. Rakenda sisemist soovitussüsteemi, pakkudes motiveerivat preemiat või boonuseid neile, kes toovad ettevõttesse uusi inimesi. See mitte ainult ei soodusta meeskonnatööd, vaid toob kaasa ka kvaliteetseid soovitusi.
Kiire reageerimine ja tagasiside
Kiire reageerimine ja tagasiside kandidaatidele on oluline osa positiivsest värbamiskogemusest. See mitte ainult ei näita teie ettevõtte professionaalsust, vaid hoiab ka kandidaadid teie ettevõtte suhtes huvitatuna.
Massivärbamine on väljakutse, kuid tipptasemel stateegiaga saad muuta selle protsessi tõhusamaks ja tulemuslikumaks. Loovad meetodid, tugev suhtlus ning kiire ja personaalne lähenemine aitavad sul mitte ainult täita ametikohti kiiresti, vaid ka meelitada ligi kvalifitseeritud ja pühendunud töötajaid. Järgides neid strateegiaid, võid kindel olla, et massivärbamine toimub sujuvalt ja edukalt.