Otsid uut töötajat? Oled õiges kohas, sest tööportaalid on kõige kuluefektiivsem ja optimaalsem värbamiskanal töötajate leidmiseks. Loe miks ning säästad raha ja aega.
Tööportaalid on endiselt kõige kuluefektiivsem otsingu kanal töötajate leidmiseks või töö otsimiseks ja seda mõjuval põhjusel. Nad ühendavad aktiivseid tööotsijaid ja töökäsi vajavaid organisatsioone kõige optimaalsemal ning mugavamal võimalikul viisil. Ka kõige suuremate värbamisagentuuride kuulutused on suurel määral suunatud tööportaalis asuvatele tööpakkumistele, sest isegi nemad mõistavad tööportaalide väärtust ja ei taha jääda ilma tööportaali kuulutuste orgaanilisest levikust.
Milles seisneb tööportaalide efektiivsus
Edu võti on seotud inimeste tööturu kasutusharjumustega, mis tagab tööportaalidele vajaliku silmapaaride arvu ja töökuulutuste orgaanilise leviku, et saavutada maksimaalne orgaaniline tähelepanu töökuulutusele. Inimesed on harjunud kasutama turuplatsi mudeleid, et leida seda, mida nad veebilehele otsima tulevad. Sarnased turuplatsi mudelid nagu CV.ee tööportaal, mis toimivad täna ja ka tulevikus on näiteks kv.ee ja auto24.ee. Inimesed teavad, et nad leiavad nendest kanalitest selle, mida nad on otsima tulnud.
Mõnikord öeldakse, et tööportaalid on ajalugu ja proovitakse teisiti, kuid statistika viitab sellele, et ilma tööportaalide abita võid kulutada oluliselt rohkem ressursse sama tulemuse saavutamiseks. Kõige enam räägitakse suurte gigantide nagu Facebook, Google ja LinkedIn võimust, kuid reaalsus on tegelikult siiski see, et rumal oleks arvata nagu tööportaalid istuksid käed rüppes ning jälgiksid rahulikult, kuidas muutuv maailm nende ümber areneb. Ka tööportaalid arenevad endiselt jätkusuutlikult koos tööturu vajadustega, et pakkuda oma kasutajatele kaasaegseid lahendusi.
Hõivatuid tööealisi elanike 2023. aastal: 694 600. See tähendab, et pooled tööealistest inimestest jõuavad iga kuu CV.ee tööportaali.
CV.ee kaudu on võimalik leida kandidaate olenemata tööandja tegutsemisvaldkonnast. Meie töökuulutustel on kõige laiem levikanalite võrgustik Eestis ning seetõttu võib töökuulutusi kohata ka paljudes teistes välistes meediakanalites (Facebook; Google; delfi.ee; soov.ee; kuldnebors.ee; workinestonia.com jmt).
Milline tööportaal valida
Õige vastus oleks – ära vali vaid tegutse. Keskendudes liialt valiku tegemisele võid ilma jääda suurest osast sobivatest kandidaatidest. Kõik tööportaalid pakuvad piisavat paindlikkust, et leiaksid endale meelepärase lahenduse. Kindlasti leidub mingi hulk inimesi, kes eelistavad ühte tööportaali teisele, kuid reaalsuses külastab aktiivne tööotsija paljusid tööportaale korraga ja suur osa aktiivsetest tööotsijatest kattuvad mõlemas kanalis. Tark tööandja peaks toimetama mitmes kanalis.
Kui eelarve on piiratud ja pead siiski valima, siis enne otsustamist kaalu neid aspekte:
- Ära lange numbrite ohvriks – suured numbrid ei tähenda alati parimaid kandidaate
- Parim hind ei tähenda alati parimat tulemust
- Kui paindlik on tulevane koostöö
- Kui suur on tööportaali levikanalite võrgustik
- Millist lisaväärtust pakutakse lisaks töökuulutustele
Kindlasti leidub mingi hulk inimesi, kes eelistavad ühte tööportaali teisele, kuid reaalsuses külastab aktiivne tööotsija paljusid tööportaale korraga ja nende sihtgrupid kattuvad suures ulatuses.
Miks on oluline toimetada mitmel rindel?
Sest aktiivne tööotsija ei pruugi olla valmis koheselt kandideerima ja lükkab otsustamist või kandideerimise protsessi edasi. Tema kõnetamine mitmes kanalis suurendab aga tõenäosust, et ta võtab vastu ettevõtte jaoks kasuliku otsuse ning kandideerib pakutavale ametikohale. Uuringud näitavad, et üle poole tööotsijatest kardab, mis teda uues kohas ees ootab, sellest hirmust üle saamiseks on vaja tal aga mitut kontakti oma tulevase tööandjaga.
Veelgi enam, sobivate kandidaatide valimi suurendamiseks on vaja statistiliselt suurendada silmapaaride arvu, kes ettevõtte töökuulutust näevad. Seda on võimalik teha vaid mitmes kanalis toimetades või investeerides tööportaali lisateenustesse.
CV.ee on suurima levikanalite võrgustikuga tööportaal Eestis.
Miks võiks olla CV.ee tööportaal õige valik?
- CV.ee kaudu on võimalik leida suurim arv sobivaid kandidaate olenemata tööandja tegutsemisvaldkonnast, mis säästab oluliselt tööandja aega.
- Meie töökuulutustel on kõige laiem levikanalite võrgustik Eestis ning seetõttu võib töökuulutusi kohata ka paljudes teistes välistes meediakanalites (Facebook; Google; delfi.ee; soov.ee; kuldnebors.ee; workinestonia.com jmt). See annab tööandjale võimaluse vaid mõne klikiga jõuda tuhandete silmapaarideni.
- Igal CV.ee tööandjal on oma personaalne kliendihaldur, mis tagab paindliku ja kiire klienditeeninduse.
- Maksimaalse mugavuse saavutamiseks on võimalik kandidaate otsida või hallata mugavalt otse meie süsteemis ja kolmanda osapoole kandidaatide haldussüsteemid ei ole vajalikud.
- Lisaks klassikalistele tööpakkumistele pakume mitmeid efektiivseid lisateenuseid, mis aitavad oluliselt tõsta kandidaatide arvu ja töökuulutuse nähtavust. See on eriti kasulik siis, kui ettevõttel on töötaja leidmisega kiire või otsitakse väga spetsiifilise taustaga töötajat.
Kuidas tõsta sobivate kandidaatide arvu ja töökuulutuse nähtavust
Meie poolt pakutavate värbamisteenuste hulka kuuluvad tööriistad ja teenused, mis aitavad juhtidel ja teistel värbamisega seotud inimestel aega kokku hoida, saavutades maksimaalse tähelepanu ja tulemused. Soovime, et iga ettevõte leiaks lahenduse kõigile oma värbamisvajadustele ühest kohast. Tihti ei piisa vaid klassikalisest töökuulutusest, et leida enda jaoks kõige sobivam kandidaat ning tuleks mõelda töökuulutuse nähtavuse suurendamisele. Järgnevalt uurime, tööportaalide statistikat ja erinevaid lisateenuseid, mis aitavad suurendada kandidaatide arvu.
Mida näitab statistika?
Statisitka näitab selgelt, et mida suurem on investeering, seda parem tulemus on võimalik saavutada. Ja see ei ole lihtsalt sõnakõlks, vaid numbrid toetavad seda väidet. Küll aga tuleb tähele panna, et lisanähtavuse saavutamiseks sobivaid vahendeid valides, peaks tundma enda sihtgruppi sa seadma endale eesmärgid. Sellest sõltub tihti see, kas täiendavad lahendused on vajalikud ja kui palju lisaressurssi läheks vaja.
Mõned suunavad küsimused:
- Kui palju leidub minu otsitavat talenti tööturul?
- Kas otsin aktiivseid tööotsijaid või pean leidma passiivseid?
- Kui spetsiifiline on ametikoht?
- Kui kiire on ametikoha täitmisega?
- Palju on ettevõttel endal ressurssi kandidaatidega tegeleda?
Fakt on see, et kandidaate leiab ka vaid lihtsa töökuulutusega ilma täiendava investeeringuta, sest tööportaalide orgaaniline levik on väga hea. Küll aga võib lisainvesteering oluliselt tõsta silmapaaride arvu, kes töökuulutust näeb, ning seeläbi on võimalik leida suurem hulk sobivaid ja tugevaid kandidaate.
Täiendava investeeringu ja nähtavust suurendavate lisateenustega on võimalik töökuulutusele laekuvate sobivate kandidaatide arvu oluliselt tõsta.
Lisateenuste valik sõltub otsitava ametikoha profiilist. Küsi tasuta konsultatsiooni siit.
Graafikult on näha, kuidas lisateenused suurendavad oluliselt tööandja nähtavust.
Abiks võib olla ka CRO (Conversion Rate Optimization) ehk optimeerimine konversioonidele. Loe lähemalt siit.
Milline lisateenus valida (+näited)
Selleks, et teada, millist värbamisteenust valida, on esmalt vaja defineerida probleem, mida soovitakse lahendada. Kui jääd otsustamisel hätta, siis võta ühendust ja me aitame sobiva lahenduse valimisel.
Lisateenused toovad sinu CV.ee töökuulutusele rohkem kandidaate. Meie lahendused sobivad sulle, kui soovid tõsta oma töökuulutuse esile ja saada töökuulutusele rohkem nähtavust või vajad abi tööandja brändinguga.
Atraktiivse ja efektiivse töökuulutuse sisestamiseks on palju erinevaid võimalusi. See postituse sektsioon on mõeldud kõigi lahendustega tutvumiseks. Võid seda mugavalt teha ka meie iseteeninduse keskkonnas siin.
Premium listing
Kandidaadi profiil: orgaaniline aktiivne tööotsija
Töökuulutus kuvatakse ühes valitud kategoorias seitse päeva püsivalt esimeste tööpakkumiste seas. Antud teenuse puhul saab ettevõte ise valida endale sobiva kategooria tööportaali valikutest ning aktiveerida teenuse iseseisvalt. Premium tööpakkumiste arv on piiratud ning seetõttu ei lange ükski premium tööpakkumine esilehelt kaugemale.
Automaatne uuendamine
Kandidaadi profiil: orgaaniline aktiivne tööotsija
Töökuulutust uuendatakse iga 7 päeva tagant ning see tõuseb ajutiselt esimeseks töökuulutuseks valitud kategoorias. Töökuulutus uueneb kõikides märgitud kategooriates korraga avaldamise kellaajal. Automaatsete uuendustega tööpakkumiste arv kategooriates ei ole piiratud ning lisateenuse võib rakendada kõikidele ettevõtte töökuulutustele.
Sotsiaalmeedia reklaam
Kandidaadi profiil: passiivne tööotsija, kes tööportaali ei külasta
Sotsiaalmeedia töökuulutus aitab suurendada töökuulutuse nähtavust kõige populaarsemates sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagram, Google). Teenus toimib automaatselt ning ei vaja sinult eelnevat sotsiaalmeedia kogemust, sest meie turundajad ja IT spetsialistid on teinud kogu töö sinu eest ära!
E-kiri sihtrühmale
Kandidaadi profiil: passiivne tööotsija, kes tööportaali ei külasta
Meie värbaja teostab CV.ee andmebaasiotsingu vastavalt ettevõtte poolt märgitud kriteeriumitele, tööpakkumisele ning valdkonna kogemusele. Otsingus esile tulnud kandidaatidele saadetakse läbi süsteemi kandideerimiskutse otse e-maili aadressile.
Andmebaasiotsing
Kandidaadi profiil: passiivne tööotsija, kes tööportaali ei külasta
Sobivaid töötajaid on võimalik ka iseseisvalt otsida. CV.ee andmebaasis on üle 500 000 CV ning aktiivselt uuendatakse iga kuu ca 12 000 CV-d. Kandidaate on võimalik filtreerida töökogemuse või töökoha ootuste, hariduse, keele- ja arvutioskuste jms põhjal. Saate salvestada meelepärased otsingusätted oma ettevõtte kontole ja tellida teavitused uute sobivate kandidaatide kohta. Andmebaasiotsingu kiirjuhendi leiad siit.
Vaatajate info avamine
Kandidaadi profiil: orgaaniline aktiivne tööotsija
CV.ee töökuulutuse vaatajate info avamine annab sulle võimaluse tutvuda kõikide sisse logitud kasutajatega, kes on vaadanud ettevõtte töökuulutust, selle salvestanud või vajutanud ”Kandideeri” nupule.