fbpx

Kuidas saada töökuulutusele suurem nähtavus

Mis on tööotsija jaoks kõige olulisem? Esimesena tahaks mainida head töökeskkonda, kindlasti motiveeriv palk ja seejärel veel terve nimekiri muid eeliseid. Aga ka maailma kõige ahvatlevam töökuulutus ei toimi, kui see lihtsalt ei jõua nendeni, kes oleksid asjast huvitatud. Meie teame, kuidas ja mida teha, et töökuulutus oleks ka päriselt nähtav ja jõuaks sobivate kandidaatideni. Loe edasi, et teada saada, kuidas see siis saavutada.

Tahad või ei taha, aga sotsiaalmeedia reklaam loeb

Muidugi võib töökuulutust jagada ettevõtte enda sotsiaalmeedia kontodel. Häid tulemusi pole aga oodata, sest hea orgaaniline levik on pea võimatu. Lisaks on mureks seegi, et tähelepanu püüdmiseks on aega loetud sekundid. Lahenduseks on CV.ee silmapaistva disainiga täpselt sihitud makstud reklaam. 

Sihtimine toimub vastavalt kriteeriumitele, sh tööandja ja kandidaatide digitaalse jalajälje sobivus; kasutaja varasem kogemus antud kategoorias; kasutaja varasem tegevus ning ka see kui CVs on märgitud huvi kindla kategooria vastu.

Töökuulutusi reklaamitakse Facebookis, Instagramis ning LinkedInis, jõudes enamiku sotsiaalmeedia kasutajateni Eestis. Tavalise sotsiaalmeedia reklaami eeliseks on, et saad kasutada enda pilti, kuid Google’i pilgu ette jõudmiseks on vaja teha lisatööd. Seetõttu on samm edasi automatiseeritud reklaam.

Automatiseeritud reklaam – sina puhkad, tehnoloogia töötab

Otsime alati innovaatilisi lahendusi, et tööandja-töötaja kokkusaamine veelgi paremini kulgeks. Meie kõige värskem teenus on automatiseeritud reklaam sotsiaalmeedias. Tegu on äärmiselt tõhusa lahendusega, sest suureneb nähtavus kõikide sotsiaalmeedia kanalites (Instagram, Facebook, Messenger, LinkedIn) ja muidugi otsingute keskpunkti ehk Google’i reklaamipindadel.

Võid mõelda, et kas see on vajalik? Olemas on ju tööportaalid! Tõsi, kuid mitmed tööd otsivad kandidaadid ei jõua tööportaalidesse. Samamoodi ei jõua tööportaale külastama töötajad, kes hetkel aktiivselt tööd ei otsi, ent nähes ahvatlevat pakkumist, sellele ka ära ei ütleks.

Kui varem võis automatiseeritud lahendus nõuda väga palju oskusi ja teadmisi, siis meie turundajad ja IT spetsialistid on selle takistuse eemaldanud. Kogu teenus töötab automaatselt, sinu teha jääb vaid selle aktiveerimine kolme lihtsa sammuga:

Vali pildigaleriist sobiv pilt
Määra kuulutuse kategooria
Määra endale sobiv eelarve
Kolm lihtsat sammu ja vastu saad töökuulutuse kiire ning märgatava nähtavuse tõusu. 

Tagasihoidlik staar ehk premium listing

Kui paljud vaatavad otsingumootoreid kasutades esimesest lehest kaugemale? Tõenäoliselt mitte kuigi paljud. Seetõttu ei tohiks olla üllatav, et premium listing, millega kuvatakse töökuulutust seitse päeva püsivalt esimeste tööpakkumiste seas, on üks efektiivsemaid teenuseid. See lihtsalt jääb kandidaatidele esimesena silma! Tegu on ka teenusega, mida on piiratud arvul, et säilitada soovitud kvaliteet.

Kui premium listing pole päris see, kõnetab ehk piiramatult pakutav automaatne uuendamine? Teenuse saab ise aktiveerida ning sellega uuendatakse valitud töökuulutust iga seitsme päeva tagant, nii et töökuulutus tõuseb ajutiselt kindla kategooria esimeseks. 

Andmebaasiotsing avab võimalusi

Alati on neid inimesi, kelleni sotsiaalmeedia reklaam ei jõua, sest nad lihtsalt ei kasuta seda. Õnneks on ka teisi võimalusi – meie andmebaas, kus on enam kui 500 000 CVd. Andmebaasist otsimise lihtsustamiseks julgustame kasutama erinevaid filtreid: töökogemus, omandatud haridus, keele- ja arvutioskus ning ootused töökohale (sh töö asukoht, palgaootus ja soovitud tööaja vorm). 

Mugavamaks teeb asja seegi, et otsingusätted saab salvestada ning tellida endale automaatteavituse, kui andmebaasi lisandub sobiv kandidaat. Nii saad talle teha otsepakkumise ennegi, kui inimene pärast CV üleslaadimist tööotsingutega pihta hakkab. 

Värbamisekspert säästab aega ja vaeva

Kui pole aega või soovi ise andmebaasis otsida, saab kandidaatide selekteerimise töö jätta oma ala professionaalidele. Uuri lähemalt varbamisteenused.ee lehel, kus meie asjatundlik värbamisekspert otsib välja need kandidaadid, kes vastavad ettevõtte poolt ette antud kriteeriumitele, valdkonna üldisele kogemusele ja tööpakkumise spetsiifikale. Ametiprofiili täitmine on ülimalt lihtne ning ekspert võtab ise ühendust.

Väljavalitud kandidaatidele saadetakse isiklik kandideerimiskutse nende poolt sisestatud e-posti aadressile. Selline teenus on väga hinnatud nende ettevõtete seas, kes otsivad kindla profiiliga töötajat, keda võib olla turul raskem leida ning kes juba ootab personaalset lähenemist. 

Töökuulutuse vaatajate info avamine

Kolmas hea viis, kuidas personaalne lähenemine enda ettevõtte kasuks tõeliselt hästi tööle panna, on kuulutuse vaatajate info avamine. Lihtne viis saada selge ülevaate kasutajatest, kes on töökuulutust vaadanud, kes on selle salvestanud ja kes vajutanud „Kandideeri“ nupule, ent mingil põhjusel ei ole kandideerimisega jätkanud. 

Teadmine, mis suunab sind tegema õiget sammu edasi, sest saad sobivate kandidaatidega ühendust võtta, kutsuda nad otse töövestlusele ja leida lahenduse, mis sobiks mõlemale. Nii ei jää mitte ükski talent kahe silma vahele!