Väga paljudel ettevõtetel on olnud sobiva töötaja leidmisega raskusi ning värbamisteenuste poole pöördutakse alles viimases hädas, kus ajaliselt on kiire, sest uue töötaja ametikoht vajab juba täitmist. Loe allolevast blogipostitusest, millist lisaväärtust annab välise abi kaasamine ning mis on värbamisteenuse kasutamise peamised eelised.
Välise värbaja kasutamine tuleb kokkuvõttes soodsam
Ettevõtetel, kellel ei ole värbamiste mahud niivõrd suured, tuleb lõppkokkuvõttes värbamisteenuse sisse ostmine oluliselt odavam kui in-house värbaja tööle palkamine. Väline värbaja töötab projektiraames ja täpselt siis, kui tööandjal tekib vajadus uue töötaja ametisse võtmiseks. Ära jääb igakuine töötaja palgal hoidmine, mis on kindlasti kallim kui välist teenust sisse ostes. Värbamisteenuse kindla hinna tõttu on seda ka eelarveliselt mugav arvestada – teada on täpselt palju kulus uue töötaja värbamisele.
Aja kokkuhoid
Õigete kandidaatide ja ametikohale sobiva inimese leidmine võib osutuda tihtipeale ajakulukaks ning igapäevaste tööülesannete kõrvalt värbamisprotsessiga tegelemine töövälise aja arvelt võib viia liigse stressini. Tihtipeale on targem lasta kogu protsess valutult läbi viia oma ala spetsialistidel ning usaldada pikaaegsete kogemuste ja tutvustega professionaale. Värbamisteenus aitab ettevõtja eest püsida ajaliselt piirides ning võimalikult vähese ajalise ressursiga leida maksimaalne arv töökohast huvitatud ja ametiprofiilile vastavaid kandidaate.
Suured andmebaasid
Sobiva inimese leidmine võib olla oodatust keerulisem ning vajada ligipääse suurematele andmebaasidele. Protsessi aitavad lihtsustada CV.ee suured andmebaasid, mis laiendavad oluliselt potentsiaalsete kandidaatide ampluaad. Näiteks külastab ühes kuus CV.ee portaali üle 300 000 unikaalse kandidaadi. Väline värbaja omab ülevaadet kõikidest andmebaasidest ning oskab neid vastavalt otsitavale ametiprofiilile kiirelt ja efektiivselt kasutada. Andmebaasidesse talletuvad kõikidest värbamisprotsessidest ka nende andekate talentide kontaktid, kes teatud konkursil pole valituks osutunud. Tänu sellele on järgmistel konkursitel spetsialistil lihtsam „puslet kokku panna“ ja varasema andmebaasi põhjal kliendile õigeid kandidaate soovitada.
Passiivsed kandidaadid
Väga kindlate ja spetsiifiliste kriteeriumitega talenti pole tööturul lihtne kõnetada. Välistel värbajatel, kes igapäevaselt tegelevad uute kandidaatide leidmisega ning kes on aastatega läbi viinud sadu värbamiskampaaniaid, on tekkinud väga põhjalik ülevaade erinevatest tööturul tegutsevatest spetsialistidest. Välistel värbajatel on olemas vajaminevad oskused, kuidas kõnetada inimest, kes juba omab töökohta ning kes võib-olla pole isegi mõelnud uue töökoha otsimise peale. Tänu personaalsele lähenemisle ja õigetele nüanssidele rõhumisele jõuavad nad kergema vaevaga passiivsete kandidaatideni. Lisaks sellele ei teki kliendil ka vajadust tellida sisse lisa uuringut, et leida üles oma ala talendid, vaid saab hoopis kasutada värbaja varasemaid teadmisi ja kogemusi.
Tasuta nõustamine – kasuta võimalust!
Värbamiskampaania eesmärkide püstitamine ei ole alati ilmselge, kuid kindlasti väga vajalik protsessi osa, mida enne värbamisega alustamist teha. Selleks, et õige inimese leidmine teatud ajalise piiranguga õnnestuks, peab eesmärk olema selge ja üheselt mõistetav. Üksi võib aga sellega hätta jääda või kinni kiiluda ning kogu protsess võib läbi kukkuda. CV.ee tasuta 15-minutiline konsultatsioon pakub lisaväärtust ning võib siinkohal abiks olla. Aitame sind nii värbamisküsimustes, meie teenuste osas kui ka kõikides muudes aktuaalsetes teemades. Täida lühiankeet ja broneeri kõne SIIN.