Värbamisturundus

Värbamisturundus aitab sul teha esimese sammu ise! Sotsiaalmeedia kaudu on meil võimalus jõuda soovitud sihtgrupini ning suunata huvitujad edasi tööpakkumisele kandideerima. Lisaks töökuulutusele tuleb tegeleda aktiivselt ka passiivsete kandidaatide otsimisega, mille jaoks olemegi loonud värbamisturunduse erilahendused.

Sotsiaalmeedia värbamisturunduse erilahendustega aitame me ettevõttel jõuda sotsiaalmeedia kaudu õige sihtgrupini ning tegeleda aktiivselt tööandja brändinguga.

Milliseid kanaleid me kasutame?

  • Facebook
  • Instagram
  • Messenger
  • Google
  • LinkedIn

Miks reklaamida töökuulutust sotsiaalmeedias?

  • reklaam tõstab kandidaatide arvu
  • võidame soovitud kandidaatide tähelepanu
  • passiivsed kandidaadid muutuvad aktiivseks
  • tõestatud tulemused

Töökuulutuse võimendamine sotsiaalmeedias võimaldab:

  • postituste disaini ja sisu loomist
  • sihtgrupi väljatöötamist, et töökuulutus jõuaks potentsiaalse kandidaadini
  • reklaamide seadistamist, et võimendada töökuulutuse levikut
  • töökuulutuse jagamist Eesti populaarseimatel sotsiaalmeedia platvormidel
  • sotsiaalmeedia liikluse suunamist CV.ee töökuulutuslehele

Reklaami sihtimine võimaldab sihtgruppi kitsendada erinevate parameetrite järgi:

  • kandidaadi eelistused CV.ee portaalis
  • kandidaadi käitumismustrid
  • asukoht
  • haridus
  • vanus
  • isiklikud huvid
  • keelte oskus

HIND: vastavalt kokkuleppele

Saada hinnapäring

CV-Online värbamisteenused - värbamisturundus